2014. május 24.

Gondolatok és remények a Big Hero 6 Teaser Trailerről

Két nappal ezelőtt jött ki a teaser trailere a Disney és Marvel co-produkciónak, és máris mindenki azon gondolkozik, hogy vajon érdemes lesz-e megnézni. Ezért úgy gondoltam, egy rövid posztban én is összeszedem az eddigi gondolataimat a legújabb szuperhősös rajzfilmről, és azt, hogy mire szeretnék számítani tőle. 




Gondolatok

  • Bár a többség oda-vissza van a főhős, Hiro karakterének nemzetiségétől, szerintem nem is állhatna távolabb a japánoktól. Nem, nem rasszizmusból mondom, de szerintem inkább hasonlít a gyerek egy mini Hablatyhoz az Így neveld a sárkányodatból. Arról nem is beszélve, hogy szerintem mindent lehet a Disneyre mondai, csak azt nem hogy rasszista. Pocahontas, Mulan, Tiana... egyik sem európai, nem? 
  • Kicsit klisésnek tűnik a sztori, legalábbis a teaserből, ítélve. Egy zseni kis srác megakar alkotni egy Vasemberhez hasonló robotot, de félre sikerül. Ennek persze nem örül, de a végére barátokká válnak, ha a többi Disney rajzfilmből indulunk ki. 
  • A humoros része viszont kimondottan tetszett, ebből a szempontból bizakodó vagyok.
Remények
  • Disney és Marvel egyszerre? Csak nem jöhetünk ki ebből rosszul. :) 
  • Eddig nem sok szuperhősös animációs film látott nap világot, de ha Hihetetlen családból indulunk ki, akkor biztosan izgalmas cselekményre számíthatunk. 
  • Helyszín: San Fransokyo, vagyis félig Japán, félig Amerika? Mindenképp érdekesebbnek ígérkezik, mintha valami sablonos helyszínt kapunk.
  • Már csak az a kérdés, vajon a javára válik a sztorinak, hogy a képregénnyel ellentétben nem a Marvel univerzumban játszódik? 

Share:

2 megjegyzés:

  1. Szia! Remélem, nem haragszol meg, ha végzek egy kis kiigazítást: A hihetetlen család Nem Dreamworks Animation, hanem Pixar, ami a Disney-hez tartozik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a korrigálást, nem tudom miért hittem, hogy Dreamworks...:D

      Törlés