2016. február 9.

Utolsó havi favoritok #2

Most, hogy az év kezdetén elindítottam ezt az új, kissé személyesebb rovatot, itt az ideje a folytatásnak. Tény, jelentősebb esemény nem történt velem a hónap végéig, ezért csak most érdemes számot vetnem, de nem az a jó ebben a havi rovatban, hogy akkor írom meg, amikor akarom? :D

R Januárt 29-én végre átestem az első szemeszter végi vizsgán, így végre specializálódhatok a saját szakomra. Yay! 

R Új év kezdetén végre valahára megérkezett a Sherlock Különkiadás! Imádom a sorozatot, de most egy picit csalok a "favorit" címkével, ugyanis nem voltam maradéktalanul megelégedve vele. Az első fele, mint mindig fantasztikus volt a poénok és Johnlockék dinamikus párosa miatt, de a második felében enyhén besokalltam a sok Mind Palace-ban ugrálás és a "halott menyasszony" esetének langyos megoldása miatt.


R Újonnan jött motivációm főzésben. Nem tudom, mi történt januárban, hiszen még az első szemeszter alatt sem kapott el a hév, hogy látványosat alkossak a konyhában (a gimis évek alatt pedig egyenesen sem időm, sem kedvem nem volt, hiába győzködött Anyu mindig), de majd most. :D

R Könyves beszerzések terén gyenge volt a hónap, de sikerült csere útján beszereznem a Serenát Ron Rashtől. Éljenek az antihősök!

R Nem volt sok időm olvasásra a már említett egyetemi kötelességeim miatt, viszont amire volt időm, azt mind imádtam. Sőt! A Rudnay-gyilkosságokról már rajongtam egy sort, Sophie Kinsella pedig sikeresen vette nálam a visszatérését Hová lett Audrey? című regényével, kritika hamarosan. 

R Múlt év végén harmadik helyezést értünk el két barátnőmmel egy egyetemi projekttel, aminek díjazása ajándék kártyában volt. A vizsga leteltével pedig végre időm is volt elkezdeni levásárolni, így beszereztem pár új darabot a ruhatáramba. Választásom alapján már látszik, hogy elkezdtem elskandináviasodni.  :D



R Tavaly októberben nem volt lehetőségem eljutni a Crismson Peak című filmre (amire Tom miatt mindenképp kíváncsi voltam), de január elején végre megtudtam nézni. Nem az én műfajom a horror (vagyis a gótikus romantika), de tetszett. *_*

R Bár a képregény adaptációkból néha már nagyon elegem van (ami nem azt jelenti, hogy nem nézem őket... tudom, fura), de a Suicide Squad-et már most nézném. Rohadt jónak tűnik a legutóbbi előzetes alapján.


R Poldark maraton. Eddig csak kerülgettem a BBC-nek ezt a történelmi-romantikus drámáját, de az And Then There Were None után rögtön belekezdtem. Nem bántam meg. ;)

R Már tinikoromban is elhatároltam magam a Disney Channeltől és társaitól, de húgom hatására (aki szintén nem fangirl), kénytelen voltam belehallgatni a legújabb One Direction albumba. Hát nem a Drag Me Down-t  hallgattam mindig Spotify-on egész januárban? De még mindig nem lenni fangirl. Mielőtt megijednétek.

R A legjobb dolog az elmúlt hónapban pedig... tanulmányi kirándulás a Koppenhágában, a Fashion Week keretén belül! Az egyetem szervezésében lehetőséget kaptunk megnézni egy fashion show-t, valamint két divat kiállítást (ahol megtudtam, mi lesz a trend a 2016/2017 őszi-téli kollekciókban, tiszta Back to the Future :D). Amiért nekem mégis célom volt elmenni erre az egy napra a dán fővárosba, hogy lássam végre Koppenhágát teljes valójában. És imádtam. A divatos programok lezavarása után ugyanis városnézésre mentünk egy barátnőmmel. Bár tény, a nap végére lejártuk a lábunkat, és többször eltévedtünk, de minden perce megérte. Láttuk az Amalienborg palotát, fotózkodtunk Ariellel és kávéztunk a Nyhavn kikötőben. 


Share:

4 megjegyzés:

  1. Mozgalmas kis időszakod volt! :)
    Ú, a karacsonyi Sherlockot már nekünk is meg kéne nézni.
    A rucik tök jól néznek ki, remek nyeremények! :)
    Hát igen Serena elég kegyetlen egy nő személy, de én épp ezért "szerettem". Várom majd a bejegyzésed erről is meg Audreyről is. :D
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem kell panaszkodjak az unalom miatt. :D Hajrá a Sherlockhoz, kíváncsi vagyok mit szóltok majd hozzá. :) Igen, imádom őket, annyira, hogy fel sem merem venni őket. :D Serenára még egy kicsit várni kell (otthon hagytam a könyvet), de már alig várom, hogy olvassam. Audreyról pedig csupa jó lesz. *_*

      Törlés
  2. Gratulálok a vizsgádhoz! :)
    Kíváncsi vagyok, hogy a Serenához mit fogsz szólni.
    Koppenhága pedig fantasztikus lehetett, egyszer én is szívesen megnézném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)) Igazán remélem, a végeredményhez is érdemes. :D
      Én is, nagyon bizakodom, hogy szeretni fogom. :)
      Gyönyörű város, mindenképp érdemes (legalább 1x) elmenni oda, mert bizony van mit nézni. :D És több napra mindenképp! :)

      Törlés