2016. március 14.

Utolsó havi favoritok #3

Úgy telt el az előző hónap, hogy észre sem vettem, és máris márciust írtunk. (Pedig a február is csak két nappal kevesebb az átlagnál... ugye nem a Szürke uraknak köszönhető á la Momo?) Nem mintha az időjárás mutatná a naptári időt, pedig a tavasz a kedvenc évszakom. Volt. 

Mindenesetre, míg a búskomor időjárás a hangulatomat még jobban lerontotta, addig sikerült pár nagyon jó beszerzést csinálnom. 


R Első, hivatalos munkám fizetéséből mit vettem, régi Potterheadhez méltóan? Naná, hogy egy Griffendéles sálat. *_* Egyúttal első Ebay-es vásárlásom.


R Végre megengedhettem magamnak egy recit (hosszú idő mertem vállalni megint), így jutottam hozzá a Sorok között című regényhez. Tündérmese könyvmolyoknak? Pipa. 

R Termék és étel kiállításon voltam, ami annyit tesz, hogy rengeteg étel/ital/csoki kóstolót próbáltam ki (ami egy komplett ebédnek is megfelelt) és számos apróságot, képeslapot, termékmintát gyűjtöttem össze, anélkül, hogy bármire is költöttem volna. :D


R Felfedeztem az Anna és a francia csókból sokat emlegetett cserkészlánysütit. Rendben, nyilvánvalóan nem az eredeti, de mentás (amit szeretek) és ez a lényeg. :D Kitudja, mikor jutok el Amerikába, hogy kipróbáljam a valódit...


R Moziztunk és Deadpoolt láttunk.  :D Ez azért is számít különlegesnek, mert amíg otthon havonta minimum egyszer eljutottam moziba, addig Dániában, ha negyedévente egyszer megengedhetem magamnak, hogy elmenjek. Annyira drága - négyszerese a jegy ára az otthoninak. :( 

R Elindult a nyári program tervezés a gimis barátokkal. Skype beszélgetés Glasgowban tanuló barátnőmmel. Általában üzenet váltás a régi haverokkal. Még mindig szoknom kell, hogy nem mindenki ér rá hetente üzenetet váltani, dacára, hogy a social media fénykorában élünk. Persze egyetem meg minden.

R Újabb ruhashopping és körömlakk készlet újítás. *_* (Még mindig az múltkor kapott ajándékkártyát használtam, így Apu nem akadt ki...annyira.:D)



R Már rég nem követem nyomon a zenés műsorokat, így utólag hallottam, hogy megvan az Eurovíziós kiküldöttünk. Végre egy fantasztikus, nem mellesleg fülbemászó szám, mondanivalóval. :3 Persze, vérmes reményeim nincsenek, hogy valaha is a dobogó legmagasabb fokára kerülünk, de végre őszintén szurkolhatok Magyarországnak.



R Felfedeztem egy lightos, de imádnivalóan szórakoztató sorozatot, a Youngert. Ami ráadásul még tippeket is ad a marketing szakomhoz. :D Továbbá legkedvencebb, hétről hétre nézős sorozatom, a The 100 rajongói bázisában elszabadultak az indulatok, a múltkori közkedvelt karakter kiírása miatt. Amit egyszerűen nem értek. Igen, én is nagyon szerettem a karakterét, több szempontból is (feminista/LGBT/békére törekvés mondanivaló), de még mindig csak egy sorozatról van szó. Véleményem szerint fontos az alkotói szabadság és ha az írók az izgalmas történet szempontjából jónak látnak kiírni egy (populáris) karaktert, akkor áldásom rá. Pontosan ezért a The 100 egyik legjobb tinisorozat szerintem... 
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése