2013. október 20.

Nyereményjáték- Abbi Glines: Ha az enyém lennél című könyvéért


Ahogy a címből is látható, megérkezett az első nyereményjáték a blogomra! A Maxim kiadó felajánlásának köszönhetően a nyeremény a Vincent fiúk sorozat első kötete, Ha az enyém lennél Abbi Glinestól, amihez két helyes pasi is társul természetesen. Az ünneplés oka az, hogy újszülött blogocskám pontosan öt hónapos lesz november elsején.  Hihetetlen, hogy telik az idő…

Visszatérve a nyereményre, hogyan is lehet megnyerni?

Két lehetőség van.


Fontos! Aki mindkét feladatot sikeresen teljesíti, azok kétszer kerülnek bele a kalapba, tehát dupla esélyük van megnyerni a könyvet. Viszont a két feladatot egymástól függetlenül is meglehet oldani, de a kalapba csak egyszer kerülsz be. 
  1.     Feliratkozol a webhelyre Blogspot-on vagy Bloglovinon keresztül. Miután feliratkoztál, írsz egy hozzászólást a bejegyzés alá, amiben tájékoztatsz arról, hogy megtetted, az email címeddel együtt.
  2.      Aki pedig a kreatívabb feladatokat szereti, azoknak lehetősége van három találós kérdés megválaszolására. A három találós kérdés verses formában,  három regény(fő)szereplőt takar, három különböző regényből, amelyek manapság elég ismertek. A három megoldást (csak együtt ér) a regényszereplő nevével és a könyv címével kérem emailben az egykepzeltvilagtitkai@mailbox.hu címre.

Íme, itt a három versike:

A)  Félelmeim száma egyenlő nevemmel
      Ölni vagyok képes két puszta kezemmel,
      Szerelmem tárgya egy lány, aki merész,
      Ezért versenytársait megeszi a penész. 
      Világom a jövő, ahol a Jellem a tét,     
      Meghal itt az, ki veszít, vagy vét.

B)  Családom nemes, termetem törpe,
      Felemás a szemem, a lábam meg görbe.
      Szívem oroszláné, eszem a rókáé,
      A szegecses szék pedig, nővérem fiáé.

C)  Amerikai lány vagyok, Európába érkeztem.
      A szerelem és művészet városában vétkeztem.
     Mert szerelmes lettem egy srácba,
     Akinek van már párja.


A három versike saját költésű (Flox segítségével), remélem nem túl nehezek.
A nyeremény játék időtartama október 20-tól november 2-ig tart. A sorsolás november 3-án történik, a nyertest pedig emailben is értesítem, ahogyan az oldalon is meg fog jelenni. 

A nyeremény postázása Magyarországon kívül Romániában lehetséges még. 

Akinek további kérdései vannak, mert valami nem érthető, azok nyugodtan megkérdezhetik hozzászólásban, viszont ha a három találós kérdéssel kapcsolatban szeretnétek egy minimális segítséget, akkor az email címre várom (egykepzeltvilagtitkai@mailbox.hu) a leveleteket. 

Jó játékot és sok sikert, 

Bess


Share:

72 megjegyzés:

  1. Szia! Feliratkoztam, az e-mailem lilith.dark04(kukac)gmail.com. ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Feliratkoztam Renát néven, e-mail címem: barukirii-chan@hotmail.com. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Feliratkoztam. E-mail: judyth333@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia! Feliratkoztam Dóriii néven, az e-mail címem: gondor.dora9@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Feliratkoztam, e-mail: nyirisara@gmail.com, de ha nem ez, akkor thesarahsparkle@gmail.com (bár 99% hogy az első:D)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is feliratkoztam, Andi néven, az email címem pedig: andika.bedocs@gmail.com Nagyon köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szintén feliratkozva, e-mail: erdelyi.nora@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Feliratkoztam :) e-mail címem: hklaudia89@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia, Feliratkoztam Bea néven, (Moly-nevem: S_Bea) :)
    E mail címem pedig: sapibeata@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia, én is feliratkoztam Liliane_Evans névvel. :)
    rue0103@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Én is feliratkoztam Vascello néven (andici88@gmail.com).

    VálaszTörlés
  13. Szia, én is jöttem. Mónika Gyuris néven íratkoztam fel, e-mail: gyuris.monika.agnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szió! *.* Én is sikeresen feliratkoztam. :)
    E-mail címem pedig : iza92@citromail.hu
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Feliratkoztam:) E-mail címem: kemiviki@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Bloglovinon követőd lettem, az e-mail címem: vegazus @ gmail.com
    További sikeres blogos hónapokat! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia. Feliratkoztam.:) email: nyusziipok@hotmail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  18. Szia,
    feliratkozva:) email: crazy724@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Szia :)
    Mazsidrazsi feliratkozva, zsebiboszi@gmail.com :))

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Feliratkoztam, email: szecsij2@gmail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Feliratkozva, e-mail: rfnoemi@gmail.com.

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Feliratkoztam Cseppke néven, a Bloglovinon pedig Andrea Élő néven követlek. E-mail: elo.andi@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia,
    Én is feliratkoztam Éva néven (eva.keri@gmail.com). A találós kérdésekből sajnos csak az utolsót tudom :(

    VálaszTörlés
  24. Szia :)
    Bloglovinon követlek Csontos Anita néven, az e-mail címem pedig: anitacsontos12@citromail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Feliratkoztam.... az e-mail címem pedig: bercsi232@gmail.com! :)
    Tetszenek a találós kérdések, szerintem egyszerűek. :) Majd meglátjuk, hogy mindet jól találtam-e el.... :)

    VálaszTörlés
  26. Feliratkoztam, E-mail: eddycarnevale96@gmail.com
    :D

    VálaszTörlés
  27. Szia! Feliratkoztam én is :)
    címem: csallo.petronella@gmail.com
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  28. Feliratkoztam! betti950808@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia! Feliratkoztam izzyzerooo néven :)
    email: vidaagi44@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia! Kulturmosoly néven követlek. E-mail: superjuci@heroin.hu
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  31. Szia, feliratkoztam!
    mail címem: dedori@tvnetwork.hu

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Feliratkoztam, email: szilagyivera1@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia! Feliratkoztam, az e-mail címem: anitaa0708@freemail.hu

    VálaszTörlés
  34. Szia! Szasza néven feliratkoztam, e-mail címem: szasza9711@citromail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia! Én is feliratkoztam! :) loneliness1287@yahoo.com Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  36. Szia:)
    feliratkoztam. címem: donna3@citromail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    én is feliratkoztam, az e-mailem: talesofsun@gmail.com.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Feliratkoztam!
    dimdaliel@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia! Feliratkoztam Lily Rocheset néven. E-mail címem: lilyakonyvmoly@freemail.hu

    VálaszTörlés
  40. Szia
    Feliratkoztam Gabriella Majer néven http://www.bloglovin.com/gabriellamajer71
    morbidvisions9@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Bloglovinon követlek Miskolci Andrea néven az email: andi@izee.hu.
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Feliratkoztam én is! :)
    E-mail címem: sirenofdarkness@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Feliratkoztam haris.marti néven.
    E-mail: haris.marti@freemail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!

    Én is feliratkoztam... E-mail: kzildi7@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Zsolt Bálint névvel jelentkeztem :) E-mail: bzsolti10@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. szia :)
    én is feliratkoztam
    e-mail:l.anita97@freemail.hu

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Én is feliratkoztam, rone2122 néven.
    email címem: rone2122@gmail.com
    Köszi a játékot, örülnék egy új olvasmánynak. :)

    VálaszTörlés
  48. Szia, én is feliratkoztam ezzel a fiókkal! :)
    Email címem: renee-chan@freemail.hu

    VálaszTörlés
  49. Szia
    Feliratkoztam bloglovinra Balazs Horvath néven
    horvathbazsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia! :]

    Én is feliratkoztam, az email címem: tek430@citromail.hu
    Szívesen jelentkeztem volna a versek alapján is, de sajnos a másodikat nem tudom. :[
    Köszönöm a lehetőséget!

    Puszi, Tyra W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, pedig igyekeztem könnyebb és ismertebb könyveket választani. Ha esetleg szeretnél egy nagyon minimális kis segítséget, privátban megkereshetsz :)

      Törlés
    2. Teljesen jó könyveket választottál, egyszerűen én nem találkoztam szerintem még vele. :]
      De azért, biztos ami biztos: zargattalak - email formájában. ;]

      Puszi

      Törlés
  51. Szia, elvileg feliratkoztam, emilem: kerry4ever@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia! :)
    Feliratkoztam. Az email címem: ariadne0603@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia! Bloglovin-on követlek Marietta Pércsi néven az e-mailem pedig majsas@vipmail.hu. Köszi a játékot! :D

    VálaszTörlés
  54. Szia! Feliratkoztam Dorottya Restye néven :)
    restyedori@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Szia :) Bloglovin-on keresztül feliratkoztam :)
    Email: xkrenaix@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia:) Feliratkoztam Bloglovin-on.
    laucikaa@hotmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szia! Feliratkoztam, mert az első találós kérdést nem sikerült megfejtenem.
    E-mail-em: szentkiralyidodi@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Szia! Feliratkoztam Bloglovin-on Rohoska Zita névvel.
    E-mail-em: zituss188@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Én is feliratkoztam. Az e-mail címem: mesialszik@gmail.com
    A feladványokkal még próbálkozok, remélem sikerülnek :)

    VálaszTörlés
  60. Szia! :) Feliratkoztam Lili néven. E-mail: lilifalva@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Julos néven feliratkoztam, az e-mail címem pedig: julos99@gmail.com
    (És még gondolkozom a 2.és 3. versen, hátha beugrik :) )

    VálaszTörlés
  62. Szia! Feliratkoztam Netti néven. E-mail címem: pnetti(kukac)vipmail.hu
    Köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés
  63. Szia, feliratkoztam Aprily néven. :)
    Az e-mail címem pedig boronkay.kinga@gmail.com
    Még egyszer köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  64. Szia! Feliratkoztam! E-mailem: annetty@indamail.hu

    VálaszTörlés
  65. Szia! Feliratkoztam Harazin Regina néven:)
    e-mailem: harazin.regina@citromail.hu

    VálaszTörlés
  66. Szia!

    Szeretnék a játékokra jelentkezni! :)
    Andi Pataki néven és asiandream0@gmail.com-os e-mail címmel követem a blogod.

    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  67. Szia. Elmeletileg Dombi Petra neven feliratkoztam:)
    Mail: dotra970817@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Szia ^^ Elég ha követlek? :)
    Bloglovin-on keresztül követlek :)
    A nevem: Alexandra Tóth /ilyen néven követlek/
    Az email pedig: hannahvagyok@gmail.com
    Köszönöm ^^
    Szandi

    VálaszTörlés
  69. Szia ^^
    + megírtam a /szerintem/ megoldásokat ^^
    Szép hétvégét:
    Szandi

    VálaszTörlés