2016. július 2.

Top 10 Trónok harca pillanat a 6. évadból

Hétfőn befejeződött a Trónok harca 6. évadja, olyan fináléval, ami szinte a teljes 5. évadot maga mögé utasította. Én legalábbis úgy éreztem, hogy az előző évad gyengébb volt az átlagnál, annak ellenére, hogy produkált néhány kiemelkedő részt, mint a Hardhome. Ellenben idén alig találtam valami kifogásolnivalót. Igaz, talán kiszámíthatóbb volt a történet, mint korábban (nem meglepő mondjuk az alapul szolgáló könyv asszisztálása nélkül) és rengeteg fan service-ben volt részünk (aminek rajongóként elméletben örülnünk kéne), de a standard színvonal csak emelkedett látványban, alakításokban, drámában és izgalmakban. Na és fordulatokban sem volt hiány azért. Kedvenc részt így elég nehéz választani, sőt. Jöjjön tehát egy top 10, időrendi sorrendben.

The night is dark and full of spoilers!

1. Jön a közkedvelt animációs sorozat folytatása, How to train your dragon with Tyrion címen.



2. Starkok végre egyesültek hat évad után, hepiend végre? 



3. Ne játssz a tűzzel, vagy Daenerysszel. 


4. #Briemund vagyis Brienne és Tormund szolgáltatták a legtöbb röhögést, Tormund mindent kifejező szemezésével. Ami később Jaime és Brienne shipen elindult a folyón, szó szerint. Bronn jóváhagyásával. 




5. Hold the door!  - Tényleg, magyar szinkronban hogyan oldották meg?


6. A Chuck Norris viccek kihaltak Lady Lyanna Mormont színre lépésével. Nagyon badass 10 éves létére! 


7. Véreb visszatérése. 


8. Tiszta Terminátorba ment át Arya menekülése a Waif elől. 


9. Battle of the bastards csata teljes vágásában.


10. Mivel híresen döntésképtelen vagyok, ezért a teljes 10. epizód. *_*


10+1. Davos megtalálja Shireen hamvait. Szívettépő jelenet egyszerre gyönyörű látványvilággal. 





Nektek mi volt a kedvencetek az idei évadban? 






Share:

6 megjegyzés:

  1. Egyetértek mindegyik jelenettel! *-*
    Btw, szerintem is nagyon kiszámítható volt minden, és számomra nem sok meglepetést okozott a sztori. Ennek ellenére azt hiszem ez az eddigi kedvenc évadom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egy véleményen vagyunk. :D És igen, annak ellenére, hogy nagyon kiszámítható volt a sztori idén (ki nem gondolt Jon visszatérésére?), a színvonal csak emelkedett. :))

      Törlés
  2. So many great scenes! I think episode 9 was my overall favourite this series - so tense! And I liked Daenerys making Tyrion hand of the Queen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. My absolute fave was episode 10, but I agree, the Battle of the bastards was visually stunning, loved it. :D Oh, that scene with Tyrion was so lovely and full of emotions. <3

      Törlés
  3. Furcsa, de én is pont arra gondoltam, hogy kiszámítható volt sok minden ebben az évadban. Természetesen volt bőven meglepetés, pl. az utolsó részben a robbantás. Én arra egyáltalán nem számítottam. Nagyon szép húzás volt Cersietől. De sok esetben meg gondoltam, hogy úgy sem fognak még olyan szereplőket kiírni, akik túl fontosak. Pl. a Starkok. Arya esetén éreztem, hogy valahogyan biztosan megmenekül, de persze tetszett, ahogyan megoldották. :) Most kíváncsi leszek, hogy ki lesz a következő célpontja.
    John esetén meg tavaly mondtam minden ismerősnek, hogy úgy sem halt meg. Ne lázadjanak stb.. Nem hitt nekem senki. Aztán ősszel meg mikor megjelent a hír, hogy ő is forgat, akkor mondta az egyik, hogy most már hisz nekem.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, minél több évadot él meg a sorozat, annál nagyobb eséllyel lesz kiszámíthatóbb a sztori, hiszen egy idő után nem lehet kinyírni random főszereplőket, ha csak a történethez nem ad hozzá, mint Ned halála anno. Igen, Jon visszatérésére én is abszolút számítottam, míg Ramsay végleges kinyírására szintén. Ellenben Cersei húzása, egyetértek, teljesen meglepő volt számomra. (nem csoda, hogy kedvenc epizód lett az évadban :D) És örültem, hogy Arya szála végre révbe ért, a korábbi bosszúálló karaktere nekem is hiányzott már. :D

      Törlés