2014. február 28.

Hóvégi hírösszefoglaló 10 pontban: Február

Filmes berkekben


1. Március 9-én folytatódik a Once Upon A Time harmadik évadja rengeteg új szereplővel. Egyik új meseszereplő Rapunzel lesz, akiről már meg is érkezett az első jelenetfotó. Megmondom őszintén, én egy kicsit csalódott vagyok, mert Rapunzelt mindig is szőkeként képzeltem el, már csak a naivabb karaktere miatt is. Ettől függetlenül nagyon kíváncsi vagyok, mit fognak kihozni a belőle és a többi új karakterből, mert az előzetes bejelentések szerint az új epizódok sokkal sötétebbek és félelmetesebbek lesznek. 




2. A Trónok harca negyedik évadja kevesebb, mint másfél hónapon belül jön, és máris egy újabb (és hosszabb ) előzetessel ünnepelhetjük ezt. Tiszta libabőr lettem...  :)




3. Úgy tűnik, hogy a március A beavatott hónapja lesz, mert két új előzetes is nap világot látott csomó új jelenettel. Itt is a legutóbbi! :) 



4. Itthon nagyon várták a legújabb CW reménységét, a Star-crossed-ot, ami február 17-én debütált a tévében. Bár rengetegen szerették (legalábbis a legtöbb vélemény erről szólt az interneten), mégsem elegen ahhoz, hogy a csatornán  ne a legkisebb nézettséget produkálja. Sajnos ha nem kapja össze magát a sorozat, akkor kaszálni fogják, pedig szerintem sok potenciál van benne... (Mondom ezt úgy, hogy a Pilot nem is tetszett annyira, mint a legtöbb rajongónak.) 


5. A Trónok harca 4. évadjához új poszterek is születtek, itt is van egy pár. Valar Morghulis.





6. Jövő hónapban egy másik futurisztikus sorozat is elindul, a The 100 (ami szintén egy könyvadaptáció). Az eddigi előzetes alapján jónak tűnik, már nagyon kíváncsi vagyok rá. 


7. Elindult Lauren Kate könyvének, Fallen - Kitaszítva filmforgatása Budapesten! 


Könyves berkekben

8. Még magyarul meg sem jelent Rowling álnéven írt legutolsó könyve, de máris folytatás készül a Cuckoo's Callinghoz. A veterán magánnyomozó új történetének címe, The Silkworm (A selyemhernyó) és 2014 nyarán kerül a külföldi könyvesboltokba.

9.  A hazai könyvpiacokon új borítóval jelenik meg A beavatott (Veronica Roth regénye), a filmpremiernek köszönhetően. Szerintem
szép lett, de én azért maradok az eredeti kiadásoknál... (csak az egység kedvéért).

10. Rowling február eleji bejelentése nagy port kavart, miszerint eredetileg Hermionét Harryvel hozta volna össze. Bár engem is meglepett ez a tény, de megmondom őszintén, ez már nem oszt nem szoroz a regénysorozattal kapcsolatban. Egyrészt azért, mert akkor újra kellene írnia az egész sorozatot (igen, már az első részekben is voltak utalások a Ron-Hermione párosra), másrészt akkor Ron kivel jönne össze? Ginnyvel? Ugyanis már csak ő maradt...  Vagy lehet, hogy túl sok Trónok harcát olvastam? 


Share:

4 megjegyzés:

  1. Most nem értem, ki ez a Rapunzel. A nő a képen? Hú, jobban kellene ismernem a meséket, én azt hittem, ő férfi :D Amúgy itt volt egy elgépelésed: "mindig is szőkeként képzelntem"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Aranyhaj és a nagy gubanc? Rapunzel (aka Aranyhaj), az a hosszú szőke (!) hajú lány, aki a toronyba van zárva. (Mellesleg nagyon ajánlom az Aranyhajt, az egyik legjobb Disney :) Amúgy azt hiszem, van olyan népmesés változata Rapunzel történetének, ahol ő pasi, de más a neve is. Valami Raponc, vagy ilyesmi. Ja, és köszi a figyelmeztetést :)

      Törlés
  2. Áááá, Bess, te is szereted a Trónok Harcát meg az Once Upon a Time-t? :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná! :D Minden, amiről írtam a blogon (pl. Sorozataim fül alatt), azt általában szeretem :)) (Elég széles látókörű vagyok, főleg ha mellétesszük a HTTYD :D)

      Törlés