2016. január 6.

Utolsó havi favoritok

Mindig nehéz belevágnom egy új rovatba, de mivel egy ideje érlelődött a gondolat, hogy összesítem a dolgokat, amiért az elmúlt hónapban fangirlködtem (legyen az könyv, film, zene, ajándékok és egyéb beszerzések), ezért elhatároztam magam az új esztendő köszöntésére hivatalosan is. Et voilá! Itt is az új rovat, avagy ez történt tavaly decemberben. (Apropó. Másnak is fura, hogy már 2016-ot írunk?) 

R Mivel a szünet előtt nagyon összesűrűsödtek a dolgaim az új munkám és az egyetemi projektek miatt, ezért egy könyvre volt időm egész hónapban. Pozitívum, legalább az az egy jó volt. Alig várom, hogy írjak is róla, ami nem más, mint a The Young Elites. 

R  Karácsonyi szünet. Természetesen. Bár ez nem tárgyi dolog, de tény, hogy rengeteg ajándékkal járt. Meg édességgel. Meg pihenéssel. Oh, nem, kicsit sem sajnálom, hogy vége van... 

R  Íme, az ajándékaim. A hasznos, de imádom meglepetések mellett két nagyon várt, kívánságlistás könyvem is a fa alatt volt (utólag, mert azután tudtam csak megkapni, hogy Budapestre mentem), valamint az Anna Karenina. Fangirlködésem tárgya ezenkívül Hedvig, akit a húgomtól kaptam (bár a kalitkájából nem vehetem ki, vajon ezért nem jött meg a Roxfortos levelem?). Valamint kiemelném még az Imagine Dragons-os pólót, amit a barátnőmtől kaptam. Nem, nem jutottam el és nem is fogok tudni eljutni a koncertjükre idén, szóval ez amolyan vigasz ajándék is. :D 



R  Karácsony utolsó napjaiban kijött a BBC-től a Tíz kicsi néger adaptációja. Már a könyv is levett a lábamról, de mint kiderült, a színészgárda miatt, meg több, egyéb ok miatt is érdemes nézni a minisorozatot. Amit hamarosan jobban kifejtek...

R  Azt vettem észre, hiába öregszem, az animációs filmeket továbbra is ugyanannyira imádom. (Természetesen az intelligens egyedekről beszélek, mint az Agymanók és társai.) A Zootopia az első előzetesével megnyert, de amivel véglegesen megvett, az a jelenet a lajhárokkal az adóhivatalban. Egyszerűen zseniális.


R Mivel jelenleg nincs MTV-énk (mondjuk tévénk sincs a diáklakásban, de nélküle is megvagyunk), ezért a legfrissebb dalok néha kimaradnak. Így csak most fedeztem fel Avicii egyik számát a legújabb albumáról, ami rögtön kedvenc lett. For A Better Day. A videó klip (linkelni sajnos nem tudtam) pedig a mai disztópiás sztorikra emlékeztet. Hátborzongató. 



* UI: A hóvégi hírösszefoglaló nem véletlenül maradt el, az év végi poszt tömörülés miatt összefogom vonni a januárival. 









  
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése