2015. december 5.

Olvasnivaló karácsonyi csemegék kívánságlistája 9#

Annyira utálom ezt a szünet előtti hajrázást. De szerintem minden egyetemista így van ezzel. A rádióból karácsonyi dalok szólnak, a város és a plázák kidíszítve, a levegőben mézeskalács illat, és mindenki karácsonyi hangulatban... Lehetne. Ha egyeseknek nem lennének vizsgái, vagy befejezendő projektjei. Hogy feldobjam a hangulatomat - vagyis könnyebben átérezzem a közelgő ünnep érzését - összeszedtem azokat a könyveket, amiket legszívesebben megkapnék karácsonyra. Persze tudom, hogy ennek maximum a fele sikerülhetne, mert más szükségleti cikkekre is gondolnom kell, de azért jóérzés leadni egy hosszabb rendelést a Jézuskának. 


A Rudnay-gyilkosságok: A MUST HAVE. Ha csak egy könyvre lenne lehetőségem, akkor itt a nyertes. Emlékezetem szerint az első részt pont hasonló időtájt sikerült beszereznem, nem sokkal utána el is olvastam, imádtam, és tűkön ülve vártam a folytatást. Ami végre megjelenik. 

A tűz örököse: Azt mondják, ez a legjobb rész a sorozatban. Első két részt nagyon szerettem, vajon tényleg tudja überelni őket?

A neveletlen hercegnő naplója 11: Egy ősrégi kedvenc befejeződik végérvényesen. A régi idők emlékére mindenképp szeretném elolvasni... 


Finding Audrey: Ahogy Meg Cabotnak, Sophie Kinsellának is része volt könyvmollyá válásomnak Boltkóros sorozatával és önálló regényeivel. Bár manapság már nem igazán olvasok chick-litet tőle, de  fülszövege alapján kiváncsivá tett első YA könyve. 


Jók és rosszak iskolája: Tündérmese elemek? Ide vele. 

A dachaui varrónő: London, Párizs, történelem és romantika. Ki nem hagynám. 

The Nightmare Affair: Érdekes sztori, pozitív értékelések itthon. Viszont a lefordított nevek nem jönnek be, így inkább angolul adok esélyt neki. 




Ti milyen könyveket kértek a karácsonyfa alá? :)


Share:

2 megjegyzés:

  1. Jó kis könyveket válogattál össze, engem is érdekel mindegyik! :) Sarah J. Maas sorozatának szeretnék végre adni egy esélyt, annyi jót hallottam róla. :) Én most olvasom a Leányrablás Budapesten-t, és ooh, annyira odáig vagyok érte! Szóval nálam is must have lesz a folytatás. :)
    Kitartást a vizsgákhoz, és sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy te is így vagy ezekkel a könyvekkel! :D Maas sorozatát csak ajánlani tudom, ha szereted a történelmi/ epic/ fantasyt/YA könyveket. :) Böszörményi könyvéhez: Más címkét nem is érdemel ;)) Köszi <3

      Törlés