2015. november 29.

Hóvégi hírösszefoglaló 10 pontban: November

Filmes berkekben: 


1. Megérkeztek az első promo képek A legendás állatok és megfigyelésük filmhez, amit jövő ilyenkor már moziban látunk! Hallja más is a a tülkölést? Elindult a hype-train...




2. Első előzetes Tim Burton 2010-es filmjének folytatásához, az Alice Tükörországbanhoz. Premier: 2016. június 


3. Itt az első trailer A hűségeshez. 




4. Valamint a legmeglepőbb mese adaptációs folytatás is megkapta az előzetesét, címmel együtt. A Hófehér és a vadász, most már Hófehér nélkül folytatja útját a tél birodalmába, ahol a vadász a Jégkirálynő ellen fog küzdeni. Bár az első rész gyenge volt, de látványra nagyon ott van, így már is kedvet kaptam hozzá... csak ne legyen belőle egy újabb Demóna vagy Vadregény. A szezonális téma pedig; Frozen-hatás? 



5. Új poszter a Shadowhunters sorozathoz... Ahogy közeledik a premier, egyre kevesebb késztetést érzek arra, hogy bele is nézzek. Csak én vagyok így vele? 


6. Paródia készült az Ötven szürkéhez. Mennyiben fogadjunk, hogy jobb kritikákat kap, mint az eredeti? :D 

7. A Gyilkosság az Orient Expresszen legújabb adaptációja megtalálta a Poirot-ját. Meglepő választásnak tűnhet Kenneth Branagh (aki a rendező is egyben), hiszen a többségünk csak Gilderoy Lockhartként ismeri, de ha felszed pár kilót, nem hiszem, hogy gond lenne...

8. Philip Pullman trilógiáján alapuló Az arany iránytű című film a mozikban anno megbukott, most viszont kap egy második esélyt, mert a BBC-nél tévésorozat fog készülni belőle. 

Könyves berkekben:



9.  Megkapta borítóját a sokak által várt folytatás, a Rudnay-gyilkosságok. Ugye ez azt jelenti, hogy karácsonyra már a fa alatt találjuk...? 

Jegyzet: Láttátok a Könyvmolyképző oldalán, hogy 560 oldalas? Wow. 


10. Szintén borítót kapott Kiera Cass Párválasztó sorozatának az utolsó része. Meglepő módon, az eddigi gyönyörű borítókat most egy förtelmes követi, koncepcióban legalábbis biztos. A ruha persze szép, de olyan a modell feje, mintha külön ráphotoshoppolták volna. Ennél jobbat pózt nem tudtak volna? 






Share:

4 megjegyzés:

  1. 560 oldalas, juhé! :) :) Bár Anyával nekünk most ez a borító valahogy nem jön be, szeretünk annyira nem passzol a könyv hangulatához, de kit érdekel?! :) A tartalom lesz a lényeg! :)
    A legendás állatok és... ajánlom, hogy jó legyen. Na de, Kenneth Branagh mit Poirot.... hàt nem tudom, én már annyira megszoktam David Suchet-t, ezt is majd meglátjuk.
    Azt nem is tudtam, hogy az Aranyiranytű annak idején megbukott, meg azt sem, hogy a BBC sorozatot tervez, erre is nagyon kíváncsi leszek majd.
    Jó volt ebből a bejegyzésből mazsolázgatni! :) :)
    zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem sem lett olyan szép, mint az első rész, de passzol hozzá. :) Nem sok Poirot filmet láttam, szóval nálam ez nem probléma, de azért remélem, a karakterben marad Branagh.
      Én eleve nem értem, miért mondják azt, hogy rossz film az Aranyiránytű, mert szerintem bőven nem lett olyan rossz, mint mondták, de sajnos a műfaja általában megosztó.
      Köszi :))

      Törlés
  2. Jujj, nem is tudtam, hogy ilyen hosszú lesz a Rudnay gyilkosságok *.* jippiájé!
    Amúgy ez a Shadowhunters poszter rendkívül túl van photoshoppolva :/ egyetértek, nekem is elment a kedvem. De a Hófehéres folytatásról nem is tudtam! Most, hogy Stewart eltűnt a balfenéken belőle (szerintem rettenetes Hófehérke volt), akár még lehet is belőle valami.
    Szuper kis gyűjtés, úgy szeretem olvasni az ilyen posztjaidat! :)

    Üdv,
    RavenS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mikor megláttam, majdnem felvisítottam. :D Nagyon várom már a megjelenést! :)) Igen, Kristen tényleg béna volt, de a film sztorija sem volt a csúcs. Egyedül a látványvilágot szerettem. :P
      Köszönöm. *_*

      Törlés