2015. december 29.

Összes emlékem egy befőttesüvegben (2015)

Nem emlékszem már, hogy kinek a blogján láttam tavaly, de köszönöm szépen annak a bloggernek. Annyira megtetszett annak a bizonyos posztjának az ötlete, hogy 2015-re én is kölcsön vettem. 

Az ötlet lényege, hogy egy befőttesüvegben gyűjtsed egy éven keresztül az emlékeidet, vagyis azoknak az eseményeknek az emlékeit, amelyek örömmel töltenek el. Én ezt tettem, és most lejegyzem őket. Jöjjön egy kis személyes poszt évértékeléssel. 


2015 számomra nagyon fontos év volt, hiszen befejeztem a gimit és egyetemre mentem. Egyedül külföldre, miközben gyakorlatban is fel kellett nőni. Éljen a függetlenség és a magamra főzés!  Viszont a "sorsfordító" események mellett olyan programokon is részt vettem, amiken korábban soha. Mi volt tehát a befőttesüvegben? Baráti/családi mozizások (számos cinema citys jegy) és barátokkal való publátogatások (pár számla, amiről éppen nem feledkeztem el). Elmentem életem első OneRepublic koncertjére, ami az első olyan koncert számomra, ahol egy kedvenc együttesem játszott (a jegy örökre szobám falát díszíti :D). Szintén először eljutottam a Tolkien-napra januárban (a sárga karszalag), ahol érdekes infókat tudtam meg a Hobbit filmekről első kézből, Középfölde mitológiájáról, valamint Szirmai Gergő (Hollywood Hírügynökség!) előadásán is részt vettem. Nem beszélve arról, hogy az előadás után a barátaimmal fangirlködések közepette beálltunk a sorba és autogramot kértünk Gergőtől, miközben két szót válthattunk is vele. Szintén barátokkal elmentem sushizni hosszú idő után, persze meg kell adni a módját, valamint nyáron eljutottam az első olyan pár napos kirándulásra is a barátaimmal, ahol sem szülők, sem tanárok nem voltak. Önkéntes voltam életemben először egy olyan szervezetnél, ahol beteg és árva gyerekek vannak (sárga kis szalag). A Párnacsata világnapján párna csatáztam publikusan (lúdtollak). Kicsit sem volt fura. :D Húgom jókívánsága a vizsgáimra, valamint a tőle kapott születésnapi képeslap, amit az első olyan szülinapomra kaptam, amit az otthontól távol töltődtem. Remélem minden rajongó felismeri, mi ihlette a rajzot. :) Életem első sportmérkőzésén is részt vettem, ami a magyar női kézilabda világbajnokság magyar-dán meccse volt (pohár, mondjuk ez nem volt az üvegben :D). Bár alapjáraton véve nem szeretek semmiféle sportot/meccset nézni a tévében, de élőben igazi élmény volt. És mi nyertünk! Végezetül pedig ott a karácsonyi szalvéta, ami azért fontos számomra, mert majdnem négy hónap után végre hazajöhettem a karácsonyi szünetre... 

Ez volt tehát 2015 eseményekben számomra, remélem másnak is hasonlóan mozgalmas éve volt programokban és élményekben! Ha esetleg nem, akkor pedig jövőre! :) 
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése