2014. március 12.

Századik poszt és más egyebek

Ahogy a cím alapján látni lehet, ezzel a bejegyzéssel mérföldkőhöz értünk. Megmondom őszintén, már maga a tény is boldoggá tesz, hogy ennyi idő alatt, ennyi posztot magam mögött tudhatok, ráadásul egy cseppnyi lelkesedést sem veszítettem. Pedig a suli mellett sokszor nehéz időt szakítani rá, de úgy gondolom, eddig sikeresen megoldottam. Vagyis... majdnem. A mostani "próbavizsga hétnek" köszönhetően inkább sikeresen megcsúsztam a kritikákkal. Nem tudom, hogy mennyire látszott az oldalon, mert igyekeztem azért négy-öt naponta posztolni, de most, hogy van egy kis szabadságom a vizsgák befejeztével, igyekszem minél többet pótolni blog szinten. (Egyúttal előre szólnék, hogy májusban már rendes vizsgáim lesznek, aminek köszönhetően sajnos még kevesebbet fogok posztolni ebben az időszakban...) 

De térjünk is vissza valami örömtelibb témára. A 100. Poszt mellett egyéb rekordokat is megdöntött a blog statisztikája. Pár napja, sikeresen elértük a 20,000 oldalmegjelenítést! Mivel a múltkor már volt egy hálálkodós köszönő posztom, ezt most kihagynám, de természetesen most is így gondolom. :) További rekordként lehet számon tartani azt, hogy most már több, mint 8 hónapos a blogValamint, ami még fontosabb, hogy megkaptuk az első Blogger Díjat! (Két bejegyzéssel korábban láthatod is. ) 


Más fontos statisztikai adattal most nem készültem, de talán érdemes azt megemlíteni, hogy amióta csak megírtam a Frozen kritikáját, azóta Hans herceg folyamatosan megtalálható a legnépszerűbb posztok között, a Heti Ranglistán. (Mondjuk két Oscarral nem is meglepő. *_*) 



Elérve a századik posztot, új korszakba értünk, aminek köszönhetően újdonságokkal is találkozhattok a blogon. A legláthatóbb változás az új blog design. Rengeteg sablon keresgélés után úgy döntöttem, kézbe veszem a tervezést, és ez lett belőle. A fő célom elsősorban az volt, hogy évszaknak megfelelő legyen. Remélem, tetszik ez az új, tavasziasabb design. :) (Megmondom őszintén, nekem kellett egy kis idő, amíg megszoktam, de most már nagyon szeretem.) 

Új rovatok is indultak az utolsó pár hónapban, mint például A Könyv vs. Film vagy a Divatos Ereklyék. Valamint szeretnék elkezdeni Minikritikákat írni, ami abból állna, hogy rövidebben foglalnám össze a gondolataimat, ahogy a "mini" jelzőből is kiderült. Ezt főleg olyan filmeknél használnám, amiről nem tudok olyan hosszan írni, másrészt mégis annyira tetszett a film, hogy szívesen ajánlanám másoknak. 

Egyelőre ennyi, hamarosan újra jelentkezem.  :)




Share:

2 megjegyzés: