2014. április 30.

Hóvégi hírösszefoglaló 10 pontban: Április


Filmes berkekben

1. Megérkezett az első előzetes a Rubinvörös film folytatásához, a Zafírkékhez! Személy szerint nekem nagyon tetszik, annak ellenére, hogy már most, ebben a pár perces videóban találkozhatunk rengeteg új jelenettel, ami a könyvben nem is volt benne...




2. Az Így neveled a sárkányodat 2 második trailere nem is olyan rég kijött és... valami fantasztikus lett! Ezerszer izgalmasabbnak tűnik így a film, mint az első promóból, már nagyon várom június 19-dikét. :) 



3. A beavatott sikerét látva a készítők úgy döntöttek, hogy az utolsó részt, az A hűségest két részre fogják bontani. Ismerős? Megmondom őszintén, akármennyire is szerettem az első részt filmben, nekem van egy olyan érzésem, hogy már megint a pénzről van szó. És látva az eddigi kritikákat a befejező kötetről, nem is olyan biztos, hogy megéri. Bár kitudja? Lehet, hogy (két) filmben nagyobbat fog ütni... 







4. Bár eddig próbáltam nem észrevenni, de látva az első előzetesét az  If I Staynek,  engem tutira megvett a film. Alapjáraton véve nem szeretem az ilyen típusú filmeket, könyveket, amelyeknél a cselekmény tragikuma dominál (mint a The Fault In Our Stars), de, most kivételesen adok egy esélyt. Szerintem.



5. A Disney bejelentette, hogy érkezik a Wreck-it Ralph második része! 

6. Pár hete fedeztem fel a A Long Way Down című filmet, ami Nick Hornby Hosszú út lefelé könyve alapján készült. Első blikkre rögtön megtetszett az előzetese a filmnek, ezért amint tehetem, meg is szeretném nézni. A hazai mozikban május 29-én lesz a premier. 


7. Jonas Jonasson fura című regénye, A száz éves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt szintén a filmvásznon landolt a svédektől . Megmondom őszintén, maga a könyv annyira nem az én stílusom, de ha a filmet megnézem és tetszeni fog, lehet, hogy adok egy esélyt a könyvnek is. 

8. Megérkeztek az első teaser trailerek Cecilia Ahern Ahol a szivárvány véget ér című könyvének adaptációjához, amiből az egyiket itt meg is mutatom. A Love, Rosie címen futó film két főszereplője keltette fel a figyelmemet, akik nem más, mint Finnick Odair (vagyis Sam Claflin) és Clary Fray (vagyis Lily Collins). A promók alapján egy vicces, romantikus vígjátéknak tűnik, mindenesre nagyon várós. (Viszont érdekes, hogy csak a könyv fülszövegének ismerete mellett én egyáltalán nem egy ilyen szókimondó, romcom filmre számítottam, hanem inkább egy drámára. Egy biztos, a film előtt mindenképp sort kerítek a regényre is.) 

Könyves berkekben

9. Rachel Hawkins Hex Hall című regénye sok éves várakozás után végre megjelent! Ha nem is a közeljövőben, de majd valamikor szeretnék sort keríteni rá... 


Három évvel ezelőtt Sophie Mercer rádöbbent, hogy boszorkány. Ebből jó pár kalamajka keletkezett. Anyja, aki nincs megáldva boszorkányképességgel, mindenben segíti őt, de csak akkor értekezik Sophie apjával, akit a lány szinte csak fényképről ismer, amikor nagyon szükséges. De amikor Sophie bűbája nagyon rosszul sül el a szalagavató bálon, és túlságosan magára vonja az emberek figyelmét, apja az, aki úgy dönt, büntetést érdemel: ezért a Hex Hallba, egy elzárt nevelőotthonba kerül, mely a rossz útra tért Prodigiumok (vagyis boszorkányok, tündérek és alakváltók) gyűjtőhelye.  A hasonszőrű csudabogár-tinikkel töltött első nap végére Sophie szép kis listával dicsekedhet: három erős, szupermodell-kinézetű ellenség, egy szívdöglesztő boszorkánymester iránt érzett bimbózó szerelem, egy ijesztően követő kísértet, és egy szobatárs, akiről kiderül, hogy a suli leggyűlöltebb diákja, és ráadásul vámpír. De a legrosszabb akkor jön, amikor Sophie rádöbben, hogy egy titokzatos ragadozó támadja meg a diákokat, és egyetlen barátja az elsőszámú gyanúsított. 
Egyre több lesz a vérfagyasztó rejtély, és Sophie kénytelen felkészülni a legnagyobb fenyegetésre: egy ősi, titkos társaság egyetlen célja, hogy elpusztítsa a Prodigiumokat – de különösen őt.

10. Kemese Fanni,  A napszemű Pippa Kenn írónője bejelentette, hogy A viharszívű Mya Mavis, a Pippa Kenn trilógia folytatása idén ősszel jön! 


Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése