2014. október 8.

Nem csak édesszájúaknak, avagy a csokis book tag

Pár hete kaptam egy felkérést erre a book tagre, amit ezennel is köszönök Vickynek!  Most pedig végre jutott időm megcsinálni, remélem, mindenki szereti a csokit. (Ki nem?) :)



Étcsokoládé - egy sötét témájú könyv:

Bár horrorokat vagy thrillereket nem tudok hozni, mert egyik sem az én műfajom, de szerintem egy gyerek gyilkolászos könyv ugyanúgy megfelel, ami nem más, mint a Battle Royale. Gondolom sokan hallottatok róla az Éhezők viadala kapcsán róla. Bár én oldalt nem szeretnék foglalni abban a kérdésben, hogy melyiket szerettem jobban, de azt egyértelműen állíthatom, hogy a Battle Royale az egyik legvéresebb, legkeményebb könyv, amit valaha olvastam. 



Fehér csokoládé - egy vidám könyv:

Ami a legjobban megnevetett az utóbbi időben, az egy Marni Bates könyv volt. Pontosabban kettő. Nem is tudnék választani közülük, mert mindkettőt ugyanúgy szerettem, de mivel egyre rá kell bökjek, ezért legyen a Segítség, Youtube-sztár lettem!, mert azt előbb olvastam. 






Tejcsokoládé - egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:

A csábítás kilenc szabálya már hosszú ideje a kívánságlistámon van, köszönhetően annak, hogy szeretem a történelmi ihletésű regényeket, és a romantikusokat sem vetem meg, ebben a párosításban pedig duplán kíváncsi vagyok a könyvre. Nem is beszélve arról a rengeteg égig magasztaló kritikáról... 





Csokoládé, aminek karamell van a közepén - egy könyv, ami ellágyított: 

Nem sok olyan könyv van, ami érzelmileg is bevont a regény történetébe, de az Anna és a francia csók ilyen volt. 









Ostyamentes Kit Kat - egy könyv, ami meglepett téged:

Soha nem szerettem az űrben játszódó sci-fi sztorikat, ezért nem meglepő, hogy soha nem láttam egy Star Warst vagy Star Treket sem. Calderon története is az űrben játszódik, de annyira zseniális lett a történet, annyira elvarázsoltak a karakterek és a szellemes stílus, hogy el is felejtettem, hol vagyok. 





Snickers - egy könyv, amiért megőrülsz (a book you're going "nuts" about):

Valószínűleg nem én vagyok az első és az egyetlen nőnemű lény, aki kijelentheti magáról, hogy megőrül Mr. Darcy és Lizzy Bennet történetéért. Kritika hamarosan...







Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read):

Bár van néhány könyv, amit képes vagyok többször is kiolvasni, de abból nem sok van, amit első oldaltól az utolsóig ugyanúgy élvezek, mint legelőször. A burok az pontosan ilyen. Igaz, eddig csak kétszer olvastam, de egy ideje már kilátásban van egy újabb olvasás...






Bonbon - egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet: 

Mivel sorozat a követelmény, ezért kevesebb választási lehetőségem van ennél a kérdésnél, de van pár tökéletes példa erre. Az egyik például az Üvegtrón, ami epic fantasy lévén azoknak kedvez, akik szeretik a kitalált világokat, a történelmi vonulattal a kosztümös sztorik kedvelői lehetnek elégedettek, míg a romantikus szálnak köszönhetően a reménytelen romantikusoknak is lesz izgulni valójuk. Ráadásul az orgyilkos cselekményszállal rengeteg akciót kaphattunk. Valamint Celaena személyében egy rendkívüli erős hősnőt kaphattunk, ezért a YA-karakterek utálóinak sem lesz félnivalójuk, ha egyszer belekezdenek a történetbe. 

És igyatok rengeteg forrócsokit! 

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése