2015. január 30.

Hóvégi hírösszefoglaló 10 pontban: Január

Filmes berkekben


1. Egy ideje már rebesgették, de most már hivatalos a hír, hogy a Szépség és a Szörnyeteg legújabb élőszereplős feldolgozásának a Belle-jét Emma Watson fogja játszani. Szerintem nagyon jó választás, így már csak az a kérdés (a szörnyeteg castingjén kívül), hogy a testhezálló szerep mellett a Harry Potter Hermionéja énekelni is tud? Mert elvileg musicalszerű film lesz, Disney után szabadon. 


2. Az Outlander április 4-i folytatásához új előzetes és kép érkezett. Már nagyon várom.*_*




3. Nemrég volt az amerikai premierje a Still Alice (Megmaradt Alice-nek) című filmdrámának, ami egy hazánkban is megjelent könyvnek az adaptációja. Sajnos magyar premierről egyelőre nem tudni, de mivel Oscar-esélyes filmről van szó, nagy valószínűséggel lesz hamarosan több hazai infó róla.


4. Jövő hónapban érkezik a The Duff film a külföldi mozikban, addig pedig megjelent még pár karakterposzter és egy új előzetes is. 




5. Új trailer és poszterek jöttek az Insurgenthez. Előzetes véleménye: néha a kevesebb CGI, több...




6. Végre megérkezett az első normál hosszúságú Trónok harca 5. évados előzetes! Ugyan megfogadtam, hogy addig, amíg nem olvastam el a negyedik könyvet - ami a legújabb évad alapja - addig igyekszem elkerülni minden spoilert, ha lehetséges. Mindenesetre nehéz lesz április 12-ig... 



7. A BBC csatorna 2015-ös promojában pár új könyvadaptáció is szerepel. A várva várt Sherlock karácsonyi kiadás és 4. évad (!) mellett (vagy ez nem számít könyvadaptációnak?) jön a Poldark, a Hobbit filmek Kilijével, valamint Rowling Átmeneti üresedése, a mugli Dumbledore szereplésével. Utóbbira annak ellenére kíváncsi vagyok, hogy még nem olvastam, de így legalább van ami motiváljon, hogy ez minél hamarabb megtörténjen. 



Könyves berkekben



8. Idén ősszel megjelenik végre nálunk is a Fangirl! Én már olvastam, így csak javasolni tudom, hogy érdemes rá tűkön ülve várni. :) 









9. Az Átmeneti üresedés külföldi kiadója újra megjelenti új borítóval a könyvet, ezúttal a filmessel. Szerintem nem néz ki a legjobban (legalábbis a photoshop lehetett volna jobb is), viszont még mindig jobb, mint a piros-sárga verzió.




10. Még egy Rowlingos infó, ezúttal tényleg a Harry Potterről. Hamarosan új kiadásban jelenik meg a szeptológia megint, amiben most illusztrációk is lesznek, különleges módon. Nagyon tetszik a hangulatuk, bár a karakterek kissé szokatlanul néznek ki, szerintem. 


Share:

4 megjegyzés:

  1. Looking forward to all of these! Can't wait for the illustrated Harry Potters, I love the way they've drawn Hermione especially - not so sure about Malfoy though!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Totally agree. :) Hermione is the best, Malfoy hmm...looks pretty weird. Although I'm not planning to buy the new editions, but I'm really curious to see the rest of the characters drawn. :D

      Törlés
  2. 5-ös ponttól tartok, hogy elCGIzték... 7. pont miatt pattogok örömömben (de sajnos soká lesz....)
    Viszont a 10-hez annyit tudok hozzászólni, hogy nekem nem igazán jönnek be :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előzetesek alapján nagyon úgy tűnik... Pedig az első filmben a CGI még pont jó volt.
      Nekem Malfoy nem tetszik, de a filmbeli karakterek után elég nehéz máshogy elképzelni őket. xD

      Törlés