2013. július 1.

Bemutatkozás

Hol is kezdjem… mindig is szerettem volna blogot írni, csak fogalmam sem volt Miről, Miért, vagy Hogyan. Tulajdonképpen egy blog olyan, mint egy napló… Na mármost, én kisebb koromban (8-10 éves koromban) mindig nekikezdtem naplót írni, csak az volt a gond, hogy két oldalnál többre sosem jutottam, egyrészt a lustaságomból adódóan, másrészt nem volt túl jó az írási készségem. Elég legyen annyi, hogy ilyeneket írtam:



"Kedves Naplóm! Ma reggel felkeltem, és néztem a tesómmal a kölyökklubbot az RTL-en, aztán reggeliztünk rántottát (nagyon fincsi volt!) aztán mentünk suliba ami uncsi volt aztán hazajöttünk és unatkoztam, majd tévéztünk egy kicsit, meg utána játszottam a macskámmal és blablabla…"



Szóval képzelhetitek. (Az persze eszembe se jutott, milyen lesz az, amikor több év múlva véletlenül előkerül ez a bizonyos naplószerűség... egyet mondok: szörnyű élmény volt.) Egy idő után szerencsére felhagytam az ilyesmivel. Viszont egy ideje érlelődött a gondolat  (pontosabban azóta, hogy rátaláltam a Moly.hu –ra ahol könyveket lehet értékelni), hogy jó ötlet lenne, ha elindítanék egy blogot Flox-szal együtt. És itt is vagyunk. 
Egyelőre még nem tudjuk merre fog tartani a blog, hány naponta írunk meg miről, de... a lényeg az, hogy tudom mi érdekel. Szeretek könyvet olvasni és azt értékelni, szeretem a filmeket és sorozatokat és amikor megjön az ihlet, néha szívesen elmélkedek. Persze nem világmegváltó gondolatokról van szó, csak olyan dolgokról, amik úgy általában kapcsolódnak a hobbijaimhoz. Mint a mostani Disney-projektem, ami abból áll, hogy esténként megnézek egy-egy régi mesefilmet nosztalgiázás céljából. Egyelőre tehát ilyen bejegyzések várhatóak. 

              
A sárkány legyen veletek!







Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése