2014. július 18.

Kérdések nekem, válaszok nektek (Blogger Díj - 2. felvonás)

Bár már pár hónap eltelt azóta, hogy az utolsó Liebster Award Díj újabb hódító útjára indult a könyves blogok közt, de nekem csak most jutott időm foglalkozni az újabb díjakkal és hozzákapcsolódó kérdésekkel, amelyeket azóta kaptam, hogy az első díj eljutott hozzám. Először is köszönöm szépen Liliane_Evansnak, Anitigernek, Szaszának, Bibőnek, Nuomának és  Arabell Luneának a díjat, nagyon jól esik, hogy ennyien gondoltak rám. 


Annak ellenére, hogy korábban már hozzám is eljutott a blogger díj és már tovább is küldtem, úgy gondoltam, hogy válaszolok a kérdésekre megint (anélkül, hogy tovább küldeném a díjat, hiszen a blogos ismertségi körömben mindenkihez eljutott már), mert szerintem jó dolog megismerni jobban a bloggert, és ezek a kérdések tökéletesek erre. Viszont, mivel elég sok kérdésre kellene válaszolnom és sok átfedés lehet a kérdések tartalma között, ezért minden egyes bloggertől kapott tizenegy kérdésből ötöt szelektálok ki, amire válaszolni fogok. 

Liliane_Evans kérdései

Miért lett a blogod címe az ami?
Olyan címet szerettem volna a blognak, ami reprezentálja mindkét szenvedélyemet, a könyveket és a filmeket is. Mivel a könyvek és a filmek általában fikciók, vagyis nem valóságosak, ezért lett Egy képzelt világ titkai.

Szereted a számítógépes játékokat? Ha igen, melyik a kedvenced?
Bár az utóbbi években már nem játszok számítógépes játékokkal, régen imádtam őket. 
Általánosban rengeteget játszottam online ügyességi játékokkal, vagy például a Pokoli szomszédokkal. Később pedig volt Sims-szes, Honfoglalós korszakom, vagy olyan, amikor Stardollall vagy  a Farmvillel voltam függő…

Melyik könyved olvastad el a legtöbbször?
Régen számtalanszor olvastam újra Jacqueline Wilson könyveket, míg az utóbbi években a Harry Pottert vagy ciki, nem ciki de a Twilightot is.

Melyik volt a leghosszabb könyvsorozat amit idáig olvastál? (Nem kell befejezettnek lennie)
Tudtommal Janet Evanovich Szingli fejvadászat sorozata, Stephanie Plummal a főszerepben a leghosszabb elkezdett sorozatom. Van vagy huszonegy rész Amerikában belőle, de itthon csak négy jelent meg. 

Mi leszel, ha nagy leszel? :) Ha már elhelyezkedtél a munka világában, mit dolgozol?
A jelenlegi terveim közt szerepel a business-szociológia szak, vagy a marketing management, de egy ideje az újságírásban is gondolkodom, ami a blognak köszönhető.


Anitiger kérdései

Mi a legtöbbet olvasott műfajod?
A fantasy és a YA realisztikus könyvek. De próbálom tágítani a palettát.

Melyik az a film, amiről nehezen vallod be, hogy imádod?
Bár a kritikusok nagyon lehúzták, de eddig háromszor láttam a Perzsia hercegét és még mindig imádom. (És nem, nem csak a félmeztelen pasik miatt!) 

Melyik a legelső kedvenc sorozatod, ami eszedbe jut?
Az Ördögorom vár rejtélye. Azóta szeretem a történelmi dolgokat.  

Hogy állsz a mangákkal/manhwákkal/képregényekkel?
Pár évvel ezelőtt egy barátnőmtől rengeteg mangát kaptam kölcsön és mindegyik nagyon tetszett.  Képregények terén pedig W.I.T.C.H. mániás voltam általánosban, de sajnos mással eddig még nem próbálkoztam. 

A puhaborítós vagy keménytáblás könyveket részesíted előnyben?
Megvételnél a puha borítóst, mert az olcsóbb, de olvasásnál a kemény táblást, mert az nem törik meg és nem gyűrődik össze. 


 Bibő kérdései


Mit választanál – egy jó bulit, vagy egy nyugodt, csendes hétvégét?
Hangulatomtól függ. Most egy csendes hétvégét, másnap valami izgalmasabbat.

Hogy szereted leginkább a palacsintát?
Nutellával és gyümölcsökkel.

Milyen idegen nyelv(ek)en beszélsz?
Angolul folyékonyan,  franciául kevésbé. (Sajnos a franciatanulás során a tanáraim a nyelvtanra mentek rá.) 

Energiaital vagy kávé?
Kávé tejjel és cukorral.

Melyik a kedvenc évszakod?
A tavasz. (Nem szeretem sem a túl meleget, sem a túl hideget.)

Arabell Lunea kérdései

Miért szeretsz olvasni?
Az olvasás számomra elsősorban egy szórakozás, időtöltés, másodsorban egy utazás, aminek köszönhetően új helyeket fedezhetek fel, harmadsorban pedig egy kilépés a  saját “unalmas” és kötelezettségekkel teli világomból egy sokkal izgalmasabba.

Hiszel a természetfelettiben? (pl. tündér, vámpír , vérvalami... stb)
Nem. 

Mi vesz rá arra , hogy elolvass egy adott könyvet?
A legtöbbször a tartalom, máskor a pozitív vélemények, de volt olyan is, amikor a borító fogott meg.

Mikor szeretsz a legjobban olvasni?
Délután vagy este.

Szerinted hasznos a Liebster Award díj? :D
Hasznos, mert minden blogger örül annak, ha kap visszajelzést a munkájáról, ebben az esetben a blogjáról és szerintem a Liebster Award Díj tökéletes erre, hogy tovább motiválja a bloggert még minőségibb munkára.


Nuoma kérdései

Hogy és hol szeretsz a legjobban olvasni?
Az ágyamon vagy a kanapén a nappaliban. 

Mi az a zene, ami a leginkább megszólít?
Azok a dalok, amelyeknek van mondanivalójuk.

Tengerpart, vagy erdő?
Nyáron tengerpart, ősszel erdő.

Mi volt az első könyv, amit olvastál? (Vagy amire emlékszel, hogy olvastad... :))
Valószínűleg egy Pöttyös Panni, vagy egy Benedek Elek meséskönyv.

Ha van kultúra, amelyik vonz, érdekel, melyik az?
Rengeteg kultúra van, ami érdekel, kezdve az ókori egyiptomival, göröggel, skandinávval vagy japánnal, míg a maiak közül a francia, vagy az angol. 


Szasza kérdései

Melyik könyvet vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?
Egy nagyon hosszút, például a Harry Potter sorozatot vagy a Tűz és Jég Dalát. 

Milyen színű a szemed?
Kékeszöld, zöldeskék. Fény viszonyoktól függ.

Milyen hobbijaid vannak?
Olvasás, blogolás, filmek és sorozatok nézése, zumba, barátokkal lógás vagy utazás.

Milyen sorozatokat nézel?
Rengeteget, korábban már volt erről egy posztom, de amit éppen most nézek (mert a többinél szünet van), az a The Musketeers és a Witches of East End.

Ha egy könyv történetében élhetnél, melyik könyv lenne az?
Mivel a legtöbb könyvben azért nincsenek olyan irigylésre méltó helyzetben a hősnők, akikkel cserélnék, ezért az Anna és a francia csókot mondanám. Esetleg a Harry Potter. Hiszen ki ne akarna a Roxfortba járni? :D

    Share:

    2 megjegyzés:

    1. Én is oda vagyok a Perzsia hercegéért:)) És én bevallom, hogy ebben közrejátszott a félmeztelen pasi áradat is:D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. De jó ezt hallani :D (Húgom akárhányszor látta, mindig bealudt rajta...) Rendben, nekem is bejött pl. Jake :D, de nekem a sztori is nagyon tetszett, meg a poénok is jók voltak :))

        Törlés