2014. július 1.

1 évesek lettünk! & meglepi bejelentés

Egy év. Pontosan egy év telt el azóta, hogy hivatalosan is megnyitottam a blogot, amire visszagondolva, hogy mennyi idő telt el, magam sem hiszem el. Ugyanis egy év hosszú idő, és a suli, a vizsgák és egyéb kötelezettségek mellett nem könnyű kitartani. Nem mintha nem adnék bele mindent, ha már egyszer elkezdtem, egyszerűen csak az ilyen dolgokban eddig nem mutattam ilyen hosszú ideig kitartást, számba véve, mennyi kutyám, farmom, tevém és pingvinem múlt ki eddig a virtuális térben. Persze több év eltelt azóta, hogy ilyen dolgokkal foglalkoztam, másrészt pedig, egy számítógépes házi kedvencet összesem lehet hasonlítani egy bloggal. Bár furcsának hangozhat, de számomra a blog olyan mint egy gyerek, amivel folyamatosan kell foglalkozni, mégis rengeteg örömet okoz. 




Megint más aspektusból nézve, végre elmondhatom magamról, hogy van valamim, ami csak az enyém, és a virtuális tér nagyságát tekintve ez nagy szó, mert akármennyi időt is vesz igénybe a blog, minden egyes perc megtérül ezerszeresen... nem is említve azt,  hogy mennyi mindent kaptam eddig a blogomnak köszönhetően. Rövidre fogva a szót, köszönöm szépen minden követőmnek és idelátogatónak a hozzászólásokat, visszajelzéseket és általában az érdeklődést. :) 

Ja, és mi a meglepetés? A tavalyi évben megígértem az első nyereményjátékon azt, hogy még tervezek hasonlót, ezért szerintem az egy éves születésnap pont jó alkalom lesz egy újabb nyereményjátékra! Pontos időpont még nincs, de az biztos, hogy a nyár folyamán, pár héten belül lesz. Bár a tervet még kell pontosítani, de egy dolgot biztosan tudok. A múltkori játék folyamán rengeteg pozitív visszajelzést kaptam a találós kérdéseket illetően, így biztosan lesz egy pár most is. :) 








Share:

3 megjegyzés: