2013. december 30.

Hóvégi hírösszefoglaló 10 pontban: December

A 2013-as év utolsó hónapjában annyi minden történt, hogy az idei év utolsó hírösszefoglalóját kibővítettem pár ponttal. Itt is vannak. :)

Filmes berkekben


1. Cassandra Clarenek, a Pokoli szerkezetek írónőjének legújabb nyilatkozatára derült fény nemrég, miszerint lehetséges, hogy lesz tévésorozat a trilógiából! Bár én örülnék, ha láthatnánk filmben Tessáékat, azért egy sorozat sok kockázatot foglal magában...



2. Egy másik könyvsorozatból is készülhet filmsorozat, ez pedig nem más, mint az Obszidián. Bár az én tetszésemet annyira nem nyerte meg az első rész, mint másokét, természetesem kíváncsi lennék, mit hoznának ki belőle a képernyőn. Az egyedüli dolog, aminek nem örülnék, ha az írónő elképzelését valósítanák meg Daemon karakterének szempontjából. Akit, Armentrout szerint Theo Jamesnek kellene játszani…(és akinek én egyáltalán nem örülnék, mert Daemonhöz egyáltalán nem passzol, szerintem). 


3. Így neveld a sárkányodat 2 hivatalos előzetes! No comment. :)


4. Az Outlander alapján készülő sorozathoz végre megérkeztek a karakterfotók! Egyre jobban várom a filmsorozatot… 

5. Trónok harcának 4. évadja hamarosan jön az HBO-n. Sajnos eddig nem sok hírrel szolgáltak, de nem is olyan rég kijött egy tényleg csak pár másodperces promo. Nem sok, de azért ennek is örülhetünk.  


6. A Szépség és a Szörnyeteg legújabb filmváltozatának kijött az előzetes. Mivel a film francia, ezért nem sokat értettem, de reméljük, az angol felirat sem várat magára…



7. A Once Upon a Time 3. évadjának második felére új főgonoszt kapunk, aki nem más, mint az Óz a Csodák Csodájából a nyugati boszorkány. (Mivel a könyvet nem olvastam, ezért teljes mértékben újdonság lesz számomra a karakter…)



8. A Disney legújabb filmje, a Frozen eddig nagyon jó kritikákat kap a nagy közönségtől, szerintem megérdemelten. Imdb-n például 8,1-es az átlagértékelés, ami nagyon-nagyon jónak számít… :)

Könyves berkekben

9. A Harry Potter könyvekre megint új borítók fognak kerülni. Ezúttal viszont illusztrációk is lesznek a könyvekben, amelyek Jim Kay munkái. 

10. Maggie Stiefvater legújabb könyvének megvan a borítója! (A Sinnerről még annyit kell tudni, hogy ez az a könyv, amelyben Cole és Isabel története fog folytatódni.) Bár sokaknak nem tetszik, szerintem nem rossz a borító… :)





11. Még egy Harry Potteres újdonságról kaphattunk tudomást az utóbbi hetekben. A közlemény szerint Rowling színdarabot fog írni Harry gyerekkoráról, azaz a Roxfort előtti évekről, amiket Dursleyénál töltött. 



12. Leiner Laura új könyvének a címére derült fény legutóbb. Sokat és mégis keveset mond, nem igaz? 




Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése